Sciagasz izolacji za 4 zl

Czy warto zainwestowac w taki sciagacz izolacji to jest to niewiele ale czy to sie nierozwali po paru dniach ?

Reply to
Enigma

Jakbych chociaz napisal o jaki sciagacz chodzi.

Porzadne sciagacze ktore znam, i w ktore warto zainwestowac, to niestety kosztuja o dwa zera wiecej, no - polowe z tego.

W tym momencie trzeba sie zastanowic czy inwestycja sie zwroci..

Ja kupiłem w OBI za 19 zł ściągacz firmy LUX, trzygwiazdkowy i nie narzekam. Równie dobrze ściąga izolację ze skrętki jak i z przewodu

3x1,5^2.

Marek

Reply to
Marek

Do kladnie taki model

tyle ze niekupuje go z allegro jesli juz :P

Reply to
Enigma

Enigma snipped-for-privacy@tkdami.net napisal nam:

taki po pewnym czasie pada, za 2zl kupowalem i iles tam dziala...

do malych srednic sie nie nadaje, do kabli zasilania 230V jest dobry.

Ale kynarka to pewnie predzej utnie niz sciagnie ?

Pewnie tak. BTW: Ostatnio brat przyniosl fajny striper Knipex z pracy. Oddzielne dziurki od 0.08 do 4. Powiedzial ze uzywaja tego do zdejmowania izolacji ze swiatlowodow... Aha - te dziurki to kalibrowane i faktycznie - przecina tak 80% izolacji, a reszte zrywa. Wyglad kabelka po operacji taki, jakby ktos elegancko skalpelkiem operowal :-)

Reply to
jerry1111

Ja polecam cos tego typu

Nie musisz w dziurke celowac, a sprawdza sie [niekoniecznie powyzszy typ] od kynarka do fi3, a i z fi 6 sobie poradzi..

Zainwestowałem 5 zł w taki ściągacz z pół roku temu i jeszcze się całkiem nie zepsuł przy mało intensywnym użytkowaniu (średnio ze 2 druty dziennie). Jak się zepsuje to zainwestuję kolejne 5 zł w nowy. Wszystko zależy od intensywności używania - mi by było szkoda wydać teraz 100 czy

200 zł na narzędzie, które zepsuje mi się dopiero po 200 latach eksploatacji.
Reply to
Adam Dybkowski

Kupujesz, sprzedajesz czy obserwujesz? :-)

Reply to
jerry1111

Mam juz takowe [inne ale podobne]. Kosztowalo niestety znacznie drozej, ale warte swoich pieniedzy .. o ile sie troche w kynarku robilo ...