Schemat

Witam mam taki schemat:

ług niego będę musiał podłączyć układ. Tylko w tym jest problem nie mam pojęcia jak. Gdzie jest + i - itp. Czy mógłby ktoś mi to wytłumaczyć, albo najlepiej rozrysować skąd dokąd mają dochodzić kabelki ? Z górki dzięki.

Reply to
Otaku Lelouch

Myslę że nawet nie zadałeś sobie trudu zerknięcia w ten schemat. One tam

*są*.

Ten schemat jest takim rozrysowaniem. Trudno o bardziej czytelny.

Czy na pewno nie spałeś jak tłumaczyli jak się łaczy obwody?

Reply to
Sebastian Biały

W dniu sobota, 18 stycznia 2014 15:32:29 UTC+1 użytkownik Otaku Lelouch napisał:

Reply to
Otaku Lelouch

W dniu sobota, 18 stycznia 2014 15:32:29 UTC+1 użytkownik Otaku Lelouch napisał:

Reply to
Otaku Lelouch

To prawda + i - jest ale tylko przy zasilaczu. No i wiem z tego schematu tyle, że mam podłączyć kabelki '-' z zasilacza do "com" z woltomierza i "+" z zasilacza do do wybranej wartości przy woltomierzu. A resztę jak ? Te wszystkie amperomierze i rezystory.

Reply to
Otaku Lelouch

Jestem na 1000% przekonany że przed pracownią były: a) zajecia z elektrotechniki b) wstęp

... gdzie wszystko było wyjaśnione. Jesli potrzebujesz łopatologicznych odpowiedzi to:

1) rezystory nie mają + i -. Podpina się je w dowolną stronę. 2) amperomierze podpinasz tak aby + był blizej plusa zasilania lub też mówiąc inaczej: aby przepływ prądu przez niego przechodzil w kolejności od + do - amperomierza.

Przed pracownią będzie kilka pytań od prowadzącego dotyczących ćwiczenia (licze na to). Uczenie się na pamięc nie ma sensu, to nie nauki tumanistyczne.

Reply to
Sebastian Biały
Reply to
inny punkt siedzenia...

W dniu 2014-01-18 15:32, Otaku Lelouch pisze:

Już są poprawki?

A co robiłeś w całym semestrze od września? Która to klasa? Pierwsza, czy druga? Z tą wiedzą poszukaj innego zawodu, bo sobie albo komuś zrobisz krzywdę.

Reply to
zdzich
Reply to
inny punkt siedzenia...

Otaku Lelouch pisze tak:

nou jakieś rozgałęźniki będą Ci potrzebne albo banany z dziurką

PiteR

W dniu 2014-01-18 20:37, inny punkt siedzenia... pisze:

Trolu, wsadź sobie fazę w dupę i dotknij językiem do uziemienia.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

To nei jest portal korepetycyjny. Zadania dompwe robi sie samemu

A.L.

P.S> A potem sei dziwimy ze tyle umow smieciowych...

Reply to
A.L.

news: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

To prawda + i - jest ale tylko przy zasilaczu.

--
Pozdrawiam,

yabba
Reply to
yabba

-- AlexY

AlexY

W dniu 2014-01-18 23:42, A.L. pisze:

JK

Reply to
JK

W dniu 2014-01-19 00:51, JK pisze:

10/10
Reply to
KiloSierra

To, ze jak ktos uwaza na szkola/studia jest po to aby miec po nich papierek a nie wiedze to niech potem sie nie dziwi ze zarabia ile zarabia. Tu A.L. ma 100% racji.

Pozdrawiam

Marek

Reply to
Marek Borowski