Sample PHILIPSa

Witam,

czy komuś udało się uzyskać sample od PHILIPSa? Sprawa jest dla mnie ważna bo chodzi o moją pracę magisterską.

Philips Polska sprawę olał, na swojej stronie Philips odsyła do lokalnych dystrybutorów, a tak zacni dystrybutorzy w Polsce jak np. Spoerle czy Silca odsyłają na stronę Philipsa ("niech pan zamówi ze strony")

- koło się zamyka.

Jeżeli komuś się udało, niech się podzieli doświadczeniami na forum lub prywatnie.

Reply to
Tawez

Hi Tawez!

Porozmawiaj w

Moze uda sie cos zalatwic. Jakis czas temu rozmawialem w sprawie ukladow do USB Philipsa. Nie bylo latwo, ale pare sztuk udalo sie kupic. Konkretni i pomocni ludzie. Przynajmniej takie sa moje doswiadczenia.

Reply to
medenes

A może masz jakieś faktury na siebie, lub znajomych? W takim wypadku jako klient nie ma się problemów z samplami.

pzdr Artur

Reply to
ziel

niestety nie mam.

wogóle cała sytuacja jest dla mnie trochę kuriozalna. próbki załatwiam oficjalnie przez uczelnie (nie prywatnie) mam referencje od promotora i co tam jeszcze. uczelnia może nawet zapłacić za te układy, to nie jest problem.

jedyny problem polega na tym, że nie potrzebuję wagona układów, a w detalu większości nie dostanę.

- w eurodisie dowiedziałem się, że philips nie mam skonkretyzowanej polityki w stosunku do wyższych uczelni i każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie.

ale jak pisałem, jakiś odzew dostałem i teraz czekam na rezultaty.

-
Reply to
Tawez

On Behalf Of Tawez

Nie widzę problemu. Wysyłasz prośbę o darmowe próbki z macierzystego konta. Acha daj DW na promotora, w Philipsie zobaczą. Dla uczelni nie ma żadnych ograniczeń, ewentualnie możesz w skrócie opisać urządzenie.

pzdr Artur PS Tzn. nie baw się w lokalnych tylko twardo atakuj Philipsa. Przy braku odzewu daj znać na prv.

Reply to
ziel