"RESETER" PCetów...

Użytkownik Jasiu napisał:

kazdy jeden sygnalowy, jest tylko jeden warunek, nie mozna brac duzego pradu, pojedyncze mA przejda zaleznie od obciazalnosci scalaka obslugujacego port, tak ze do zasilania przekaznikow musi byc osobny zasilacz

Reply to
AlexY

Mam u siebie cos takiego - poniewaz nie ma mnie w domu calymi dniami a nie tylko ja korzystam z internetu a moem od DSL i AccessPoint WiFi lubia sie czasem powiesic. Kilka przekaznikow podlaczonych pod LPT via tranzystory oraz banalny soft dla linuxa dziala wysmienicie:)

--
z powazaniem       "Siadz sobie kotku... yy... y moja zona akurat przyszla...
Marcin Szczepaniak  Siadaj sobie, tu jest krzeselko bardzo wygodne, prosze