Regulator typu RE52

Witam jak zawsze wspaniałych listowiczów. Posiadam z demobilu 2 ELEKTRONICZNE DWUSTANOWE REGULATORY TYPU RE 52 z sondami pomiarowymi. Oba są sprawne i wskazuja prawidłowo. Regulatory posiadają zakres pomiaru temperatury do 250 st C i do 600 st C. Chce oba użyc do pomiaru tem do 100 st C. Mam prośbę do niezawodnych jak zawsze listowiczów. Jak mam to zrobić?. Które elementy wymienic na jakie i jak je zlokalizować?. Może ma ktoś jakiś schemat lub sposób do zmiany zakresu wskazań do 100 st, C tych posiadanych regulatorów?. Serdecznie pozdrawiam wiernych listowiczów. Dziekuję. J Chmiel j snipped-for-privacy@list.pl

Reply to
joanna chmiel

Dnia 2008-01-28 21:30, Użytkownik joanna chmiel napisał :

google Twoim przyjacielem:

Pozdr. Michał

Reply to
Michał Baszyński