regulacja obrotów silnika trójfazowego 3kW

czy mogę zrobić trzy układy jak do jednofazówki, ze sprzężonym potrójnym potencjometrem? Czym grozi ew. usterka jednego z układów? Czy są jakieś porzadniejsze rozwiązania? P.

Reply to
PK
Pawel Pawlowicz

Człowiek co się przedstawia jako Pawel Pawlowicz napisał:

:) skutecznie skumałem :)

a czy orientujesz się ile taki najprostszy, dl silnika 3kW może kosztować?, Chodzi mi o rząd wielkości. Szukam na googlach, ale jakoś mało skutecznie i cen nie znajduję... P.

Reply to
PK

tom

Silnik o takiej mocy powinien mieć regulator w postaci falownika, stosowanie prostych sterowników fazowych na nie za wiele się tu zda...

Reply to
Jd.

rozejrzyj się (zadzwoń) u: Danfossa Eurotherm (AFAIR robią małe tyż) SEW (tu będzie dobrze i drogo, wiem, bo to moja buda...) Siemensa

Reply to
Marek Lewandowski