Regeneracja modułu sterującego Airbag?

Witam

Czy ktoś wie na czym polega regeneracja modułu sterującego Airbag?

Czy jest to kwesta wgrania nowego oprogramowania czy wymiany jakiegoś elementu?

Chodzi mi konkretnie o moduł z VW 6N0 909 603.

Pozdrawiam

Igi

Reply to
Master

Użytkownik "Master" snipped-for-privacy@silesianet.pl napisał w wiadomości news:d4e98n$h0p$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Zapewne jest tam element ktory reaguje na przeciarzenie ...cos ala jakas kuleczka w poziomiej rurce ktora zwira styki ... mysle ze regeneracja polega na wymianie tego elementu. Reszta napewno jest ok.

Mimo wszystko ja na twoim miejscu nie oszczedzal bym na wlasnym zyciu ..dzis oszedzisz 500 czy 1tys zl na nowy modul a jutro tamten nie odpali .... skoro masz teraz taki uszkodzony to zapewne jzu z dobrodziejstwa jego skorzystales a skoro zadziala (bo zyjesz i piszesz) to chyba warto zainwestowac w nowy ....

Reply to
Robgold

Raczej jest to krzemowy czujnik z masą sejsmiczną i odpowiednio wytrawioną komorą. Dodatkowo pod masą instaluje się bimetal, który odchyla masę w czasie testu po włączeniu zasilania.

Reply to
Zbych

A ja widzialem taki waleczek odwijajacy sprezysta tasme, jak sie daleko odwinie to zwiera styki i bum!

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Maciek C napisał:

Komp nie wie. Jest na to za wolny ;-) Poduszki jeśli chodzi o moment wyzwolenia są autonomiczne.

Reply to
Artur

Użytkownik "Ireneusz Niemczyk" snipped-for-privacy@w.starym.archiwum> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@w.starym.archiwum...

Tak wraz z procesorem sterującym, którego nie da sie kupić.

R.K.

Reply to
Ryszard

Hmm, a ma ktoś może jakieś linki do stron opisujących działanie takich czujników? :) Jestem ciekawy... Jak to wygląda... A jak z kurtynami i poduchami bocznymi? Skad komp wie z której strony było uderzenie? Jakieś dodatkowe czujniki w drzwiach? Zderzaku?

Reply to
Maciek C

Użytkownik "Maciek C" napisał :

jest tam akcelerometr i sterownik wie z której strony nastąpiło uderzenie bo wie w którą stronę skierowany został wektor przyspieszenia.

Pozdro Analyzer

Reply to
Analyzer

Gorzej, jesli gościu oszczędza nie na swoim życiu, a klienta...

Dz.

Reply to
Dziadek

Wlasnie, w ofercie analoga sa chyba nawet akcelerometry 3 osiowe, inaczej mozna dac 3 z pojedynczym axisem na roznych plaszczyznach.

Ktos wczesniej napisal ze komputer nie ma wystarczajacej szybkosci. Czy aby na pewno ? Jest pelno prockow typu automotive, ktore wlsciwie chyba stosuje sie do tych celow ?

pozdr. LB

Reply to
drozdu

bez przesady.. poduszki i tak sa wyzwalane z malym opoznieniem.. czasy sa rzedu dziesiatek ms - od chwili zadzialania czujnika do zmiany pozycji pasazera na taka, gdy odpalana jest poduszka..

Reply to
greg