Re: xenon zasilanie

Zacznie jeszcze bardziej.

> Im "większa" dioda tym wiecej spadku napięcia na niej (Ale i więcej > może traconej mocy odprowadzić). Po prostu przy 25A * 1.0V masz 25W > mocy strat i już, nie ma na to mocnych. Ewentualnie możesz schottky > wsadzić, ale i tak zostanie ponad połowa tego, co masz. > Marek

ok. ale do jednej lampy włożyłem 15A mostek i jest gorący - na pierwotnym mam 0,22A przy 233V natomiast do drugiej przełożyłem 25A i mostej jest zdecydowanie chłodniejszy - na pierwotnym mam 0,19A przy 233V może tak być że przetwornice nie są jednakowe jednak to niemiecka produkcja (oficjalnie niemiecka) dla pewności powinienem jeszcze przełożyć przetwornice ... dekoder

Reply to
dekoder