Re: Wyznaczenie mocy obliczeniowej uC

Coś mi tu namieszaliście. Nic z tego nie rozumiem. Mam AtMega 8 i chciałbym wiedzieć jaka jest jego moc obliczeniowa? I jak ją wyznaczyć oraz do czego służy ten paramer. I chciałbym to porównać np z ARM AT91SAM7256.

Nie słyszałem o Benchmarkach do AVR'ach?

I przykład. Powiedzmy, że mam zbudowany na ATmega8 analizator widma z DFT. Skąd mam wiedzieć że jego moc obliczeniowa jest wystarczająca do tego zadania i skąd mam wiedzieć że ARM będzie odpowiedni.

Reply to
slawek7

I tak namieszalismy ze nic nie rozumiesz ? To bardzo dobrze. Tego sie nie da tak latwo porownac :-)

Skoro masz zbudowany to widac jest wystarczajaca :-)

No chyba ze np wystarczajaca to ona jest do analizowania harmonicznych w sieci 50Hz, ale na 60Hz juz za wolny :-)

Bedzie odpowiedni. I dostepne zegary sa z 10x szybsze, i architektura ulatwia obliczenia arytmetyczne a nie utrudnia.