Re: 'Wirtualny' telewizor z 4 telewizorów - jak?

Dzięki - teraz faktycznie łatwiej znaleść. A orientujesz się może co to znaczy 'zaporowe'?

4xLCD już mam więc chodzi mi tylko o ten 'rozdzielacz'.

Mam urządzenie które ma tylko 2 wyjścia video, a potrzeba rzucić z niego obraz na 4 telewizory (na każdym musi być inna część obrazu). Nie mogę niestety napisać nic więcej. Akceptowalna jest delikatna utrata jakosci obrazu.

Ever

Reply to
Pawel Szymanski

To się nazywa videowall, zajmują się tym specjalistyczne firmy obsługujące imprezy. Ceny - jak wszystkich rozwiązań profi - pewno będą zaporowe.

Do czego Ci takie coś potrzebne?

Reply to
zartie

Użytkownik "Pawel Szymanski" snipped-for-privacy@nospam-noadres.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@podspodem.art.pl...

Huhm, znaczy się w celach zarobkowych - PME jest na to uczulona :-) i pewnie wiele pomocy nie uzyskasz ;-) a może... Ja Ci powiem, że nie widziałem nic do użytku amatorskiego za rozsądne pieniądze.

Pozdrawiam, Łukasz

Reply to
Ukaniu

Użytkownik "Pawel Szymanski" snipped-for-privacy@nospam-noadres.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@podspodem.art.pl...

To może chociaż podaj, w jakim formacie jest obraz wejściowy (i jakim złączem przesyłany). PAL: composite / component / S-video? A może wyjście monitorowe VGA (jaką tam masz rozdzielczość?) lub cyfrowe DVI czy HDMI?

Inne pieniądze będzie kosztować podzielnik sygnału PAL po kompozycie, a wymiernie inne podzielnik obrazu FullHD przesyłanego kablem HDMI z HDCP.

Jakie klocek ma mieć wyjścia? 4xVGA? 4xDVI? Pisałeś o monitorach.

Reply to
Adam Dybkowski

Nie do celów zarobkowych - ma to stać w jednym miejscu i sluzyc glowinie jako 'bajer'. btw zarabianie pieniedzy to cos zlego? od kiedy?

No i tu mnie martwisz:(

Ever

Reply to
Pawel Szymanski

z tego urządzenia wychodzi sygnał po DVI/VGA i composite (sa 2 wyjscia tego samego sygnalu), rozdzielczosc 1024x768

Może miec 4xVGA, moze 4xDVI, moze 4xS-video, a nawet moze 4xscart

- telewizory maja wszystkie typy wejsc.

Ever

Reply to
Pawel Szymanski

Ale tu si? nie ma czemu dziwi?. Takie urz?dzenie musi przechwyci? obraz do pami?ci, i wygenerowa? na jego podstawie cztery nowe obrazy. Czyli jak by nie by?o mamy:

4 karty graficzne 1 kart? przechwytywania video szybki procesor do przetwarzania tego wszystkiego RAM na bufor FLASH na oprogramowanie

Uwierz, ?e zrobienie tego z "klocków" czyli PC i kart b?dzie jednak najta?sze przy pojedynczym egzemplarzu.

Reply to
William

podzielniki obrazu to kosztowna sprawa... najprosciej bedzie postawic PC z kartami video i np linuxem.

alternatywnie mozna to zalatwic dajac jeden dekoder obrazu, pamiec, logike klejaca i 4 enkodery obrazu - jesli ma to byc wyjscie VGA

to wejscie zrobilbym na SAA7113 (lub podobnym), FPGA, modul pamieci (wystarczy zwykly SIMM 32 bitowy z trybem FPM/EDO ale mozna tez uzyc czegos nowoczesniejszego w stylu SDRAM SDR lub DDR), 4 wyjscia na np

4xADV7120 lub chyba ciut lepiej z punktu widzenia video na 4xADV7391, pewnie do sterowania tym warto wsadzic jakis uC i dorobic interfejs uzytkownika. .
Reply to
PAndy