schemat monitora Belinea 10 50 35

ludzie nie wiem gdzie znalezc cos takiego, koniecznie potrzebuje ten schemat. Czy ktos widzial gdzies jakies takie cos? a moze podobny z belineii?

Reply to
RavSaint

Dnia 03-10-30 15:21, Użytkownik RavSaint napisał:

Coś ostatnio wszyscy chcą schematów - a co google padło? Zawsze można kupić - są firmy które się tym zajmują i na dodatek są dostępne w internecie. Zamiast sępić schemat opisz problem to może ktoś znas ci pomoże. Ja naprawiałem już takie belinki i to bez schematu. Wystarczy chwilę pomyśleć...

Reply to
Robert Szczepaniak (USUN_TO. z adresu

Dnia 03-10-31 14:48, Użytkownik RavSaint napisał:

W dostępnych na miejscu sklepach to może i nie, ale w internetowych to i owszem. Np. w

jest dostępna wersja 93C66 - pytanie którą wersję 93LC66 masz w monitorze, bo są dostępne aż

4 wersje wyprowadzeń i tylko jedna pasuje. Na
jest za to wersja SMD tego układu (93LC66). Dalej nie szukałem bo mi się nie chciało. Szukaj... A jak nie uda ci się kupić to może jedną zbedną sztukę znajdę.
Reply to
Robert Szczepaniak (USUN_TO. z adresu

Fri, 31 Oct 2003 21:55:37 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Robert Szczepaniak (USUN_TO. z adresu)" <USUN snipped-for-privacy@klub.chip.pl>

wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Zaraz zaraz, 93C66 byly w Semiconductors Bank. Wprawdzie ponad rok temu, moze faktycznie sa juz wycofane, ale niewykluczone ze jednak jeszcze maja ich troche. Kiedys chcialem kupic 2716. Mieli ! Mozliwe ze jutro bede szedl do SB to moge sie zapytac.

Reply to
BLE_Maciek