Re: Uszkodzony tranzystorek?

Użytkownik "wharton" napisał:

> [...]

Aha dzięki, że mnie podbudowałeś :-). Masz racje może i nie jestem lamerem wkońcu nie tak dawno przestroiłem OTV Sanyo CED**** za pomocą płytki RYMI. Teraz próbuje naprawić zasilacz do mojej drukarki HP 3280 no i doszłem wkońcu do tego, że chyba padł mi ten tranzystorek, ale skoro to mosfet a ja mierzyłem go jako zwykły tranzystor EBC, to rzeczywiście już nie wiem czy jest dobry czy nie. Mógłbyś mi napisać jak z kolei bada się te MOSFETY pod kątem zepsucia ? Na elektrodce nie za bardzo mogę się doszukać... :-/

pozdrawiam

Reply to
wharton