Re: Urządzenie do obrócenia obrazu z HDMI?

> Nie chcę nic zobaczyć, chcę znaleźć rozwiązanie problemu Mateusza.

no kurde...nie działa. Można sobie wybierać opcje, ale nie dział. > Przetestowałem kilkanaście innych ale efekt ten sam, to dłubie dalej. > 2. Zmieniam jakieś parametry w ustawieniach systemowych z poziomu > konsoli - >
- >
nic się nie zmienia. > 3. Piszę na grupie pl.misc.elektronika z nadzieją na jakieś urządzenie > typu HDMI splitter. > 4. Szukam ewentualnie innej przystawki, ale tu zero zaskoczenia - > parametr jakim jest "możliwość obracania ekranu" nie istnieje w > recenzjach czy opisach ¯\_(ツ)_/¯ > 5. Szukam po używkach - ktoś używał, pewnie ma jeszcze możliwość > podłączenia - to pytam
> 6. Sprawdzam jeszcze raz tę aplikację Set Orientation 1.1.4 i...coś > zaczęło działać! Działa Portrait, Portrait (reverse) ale ustawiając > "Landscape (reverse) wraca do Landscape ja pie... > 7. Zaczynam myśleć o wykorzystaniu rPI 3b+ które mam i zainstalowaniu > OSMC, OpenElek czy Lakka - nie znam żadnego. Mam dostępny pendrive, > wolny dysk 2,5" SSD ale czytam że z rPI 3 nadal potrzebna jest karta SD > na sam boot...tego akurat k nie mam pod ręką. > 8. Trafiam przypadek na >
gdzie odpowiedź która > ma -1 punkt sugeruje żeby zmienić coś w ustawieniach które kojarzą się z > opcjami dla niepełnosprawnych i nagle "Landscape (reverse)" zaczął > działać... > ( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)

Czyli tak naprawdę potrzebowałeś lustra a nie obrotu?