Re: Taśma/folia, interconnect, 2.54mm

Elastyczne PCB (flex pcb) można zrobić za kilka $. Z producentów których sprawdziłem, najtaniej wypadło JLCPCB. Pewnie szybciej zaprojektujesz i zamówisz niż zajmie szukanie.

Jacek

Reply to
Jacek Radzikowski

To trochę inaczej. Chciałbym upublicznić mały projekcik retro. I zastanawiam się, jak najmniej intruzywnie wpiąc się w staroć, który ma takie gniazdo. Więc o ile ja bym pewnie zamówił, to sporo osób na tym etapie odpanie. Dlatego rozglądam się za gotowcem.

Reply to
heby

Opublikuj projekt, z zestawem plików gotowych do produkcji. A dla tych, którzy nie bedą umieli sobie poradzić, możesz sprzedawać zestawi płytek na tindie. W niektórych firmach można opublikować projekt, z którego zamawia się pcb jednym kliknięciem (i autor chyba coś z tego dostaje), ale nie wiem czy jlcpcb oferuje coś takiego. Podanie linka do gotowej tasiemki to raczej będzie rozwiązanie krótkofalowe. Chińczyk jutro wyprzeda resztki tasiemek które kupił za grosze z jakiś odpadów, i znów będziesz szukać nowego źródła.

Jacek

Reply to
Jacek Radzikowski

W zasadzie to jeżeli gniazdo nie jest zbyt długie to tasiemki 0.5mm powinny przypasować. A te są do dostania.

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz