PCB jednostronne - Warszawa

Gdzie szybko i tanio? Daję plik PCB z Protela 97 i powiedzmy za 2 dni odbieram płytkę. Płytka mała, około 1 dm^2. Z wierceniem i cynowaniem, bez soldermaski. Nie mam dużych wymagań - najmniejsze otwory od 20 mils, ścieżki od 12 mils. Ale też nie mam czasu na dojazdy - odbiór płytki gdzieś w centrum.

Może jakiś specjalista od metody termotransferowej chce zarobić?

Reply to
Adam Dybkowski

Adam Dybkowski napisal(a):

A tak z ciekawosci zapytam (nie mysl, ze sam chce zarobic), ile za taka komplesowa i ekspresowa usluge chcesz zaplacic?

Reply to
Marcin E. Hamerla

Do Faldruku wysłałem e-mailem plik PCB i tydzień później za gotową płytkę 1,5 dm^2 z dokumentacją (klisza, plik wierceń) zapłaciłem swojego czasu około 30 zł. Chociaż czekałem na nią tydzień to produkcja zajęła nie więcej niż 1 dzień. Mam nadzieję, że metodą chałupniczą da się to zrobić taniej i szybciej. A poza tym nie chce mi się daleko jeździć po odbiór takiego drobiazgu.

Reply to
Adam Dybkowski

On Behalf Of Adam Dybkowski

:-( W tej chwili na mnie nie licz. Zrobić taką płytkę to jakaś godzina, druga godzina to dojazd do centrum i powrot. Niestety mam w tej chwili czasowy laser 1MW na gardle. :-(

pzdr Artur PS Ale za trzy tygodnie to i owszem ;-)

Reply to
ziel

Ja też nie mieszkam w samym centrum - może do Ciebie mam bliżej niż do Falenicy?

Reply to
Adam Dybkowski

Adam Dybkowski napisal(a):

Hmm, taniej i szybciej. Ja za dwudniowy termin, ale fakt, za plytki dwuwarstwowe place, znaaacznie wiecej i sam musze jezdzic. No nie, nie zawsze musz ;--). Tak czy siak IMO szukasz jelenia.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Plytka dwuwarstwowa w porownaniu do jednowarstwowej to niebo a ziemia. Odpada dokladne wyrownanie obu warstw, juz nie mowiac o metalizacji. Ja tym razem potrzebuje producenta prostych plytek w ilosciach prototypowych (1-2 szt, lacznie moze z 1 dm^2), ale blisko mnie. Dlatego chcialem dac zarobic komus z warszawskich grupowiczow zamiast z takimi drobiazgami zglaszac sie do wiekszej firmy.

Reply to
Adam Dybkowski