Re: tani i dobry watomierz sieciowy

a co sadzicie o takim? co prawda nie ma funckcji mocy, ale jest prad

> przemienny i moc mozna latwo obliczyc

Powiadasz? No to musisz się jeszcze sporo o prądzie nauczyć...

Marek Lewandowski

Reply to
Marek Lewandowski

wyjdzie moc skuteczna, jest jeszcze pozorna, czynna i bierna, ciagle myli mi sie ktora jest ta wlasciwa :) czyli mam rozumiec istotna jest czynna?

Reply to
R.M.

wyjdzie skuteczna czyli pozorna, to by wajasnialo, dlaczego trudno o dobry miernik mocy - trzeba mierzyc dodatkowo cosfi

Reply to
R.M.

W zasadzie cosφ mierzyć nie trzeba. Wystarczy zmierzyć φ, a do cos dojdzie się drogą obliczeń. ;-)

Pozdrawiam, Mateusz Viste

Reply to
Mateusz Viste

R.M. snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Wyliczysz co najwyżej moc pozorną, a istotna jest właśnie moc czynna.

pozdrawiam

Reply to
P.

Użytkownik "R.M." snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news:hbk8eb$mfl$ snipped-for-privacy@news.vectranet.pl...

dla przebiegów odkształconych cosfi (a raczej coś, co się zmierzy jako cosfi) nie daje informacji o mocy czynnej. Potrzebujesz urządzenia, które mierzy i wylicza moc czynną z definicji.

e.

Reply to
entroper