Re: spiecie urzadzen w siec modbus.

No to zostalo ci dorobienie krotkiego ogonka - jak najkrotszego. Troche

> nie po bozemu ale coz- 9600 (jak sadze) nie zabije sie na tym :)

co masz na mysli piszac "ogonek"? szczerze mowiac, to patrzylem za jakims trojnikiem do rj45 w stylu:

to jest wyjatkowo dziadoskie.

juz lepsze, ale nadal srednio pasuje. najlepsze by byla wtyczka z gniazdkami w kompaktowej obudowie. widzial, ktos cos takiego?

Reply to
Psychik

Psychik pisze:

Przecież masz w TME wtyk - 2*gniazdo. Fakt że też trochę badziewiate.

Mario

Mario pisze:

Swoją drogą taka wtyczka z gniazdami będzie trochę kiepsko wyglądać i mało stabilnie trzymać się w gnieździe. Lepiej daj ten rozgałęźnik z twojego drugiego linka.

Reply to
Mario

W dniu 2009-11-17 08:44, Psychik pisze:

kupilem oba. oba sa ok, ale pierwszy musi miec gniazdo zrodlowe na rowni z powierzchnia w ktorym jest zamocowane, a u mnie bylo wpuszczone w obudowe, wiec odpadl. a drugi zastosowalem. wykonanie swietne. obudowa ma metalowy spod i mozna przykrecic ja do uziemionego elementu. ten rozgaleznik bede kupowal teraz na stale.

Reply to
Psychik