Re: Sklejanie rdzeni

> Masz jeszcze U16 i U20 do dyspozycji...

> U16 nie posiadam, U16 jest za duży (tj. E zrobi to samo). >> Tylko w takim razie dlaczego nie toroid? TX22/14/6.4 z 3C90? Za duży AL? > Duży AL mi nie przeszkadza, tylko chcę przez to puścić 1-2A i mi się > rdzeń nasyci.

Czyli jednak przeszkadza...

A proszkowe z AL~300 poza katalogami nie występują w przyrodzie. > Toroid jest duży, geometrycznie i objętościowo - będę niepotrzebnie > grzał ferryt. To ma być flyback.

TN23/14/7.5-3C20 ze szczeliną? AL od 65 do 124 w zależności od wersji.

A wyniki wstępne są dobre: 1.4pF między uzwojeniami na E16 i 0.6pF na > tym wyginańcu. Trudno to dokładnie zmierzyć prostymi metodami.