Re: EdW - R.I.P?

> Nie ma żadnego nowego menedżera. Jest pan Marciniak związany z AVT od

AVT-Korporacja – polskie wydawnictwo, wydawca wielu czasopism o tematyce > popularno-technicznej i poradnikowej, powstałe w styczniu 1992 roku. > Prezesem AVT-Korporacja jest Lela Marciniak, a dyrektorem wydawnictwa > prof. Wiesław Marciniak.

Aha - czyli już wiem, kto jest autorem umowy autorskiej, w której nie określa się wynagrodzenia dla autora. To ten sam sposób myślenia, jak „nie będziemy rysowali schematów jak należy, bo nie”.

To jest ich biznes rodzinny. Ale to jest bardzo ciekawe: >
Jeśli całe wydawnictwo działające w tej skali ma zysk mniejszy niż > dochód netto niektórych pojedyczych osób piszących na tę grupę, to albo > oni naprawdę cienko śpiewają, albo mają doradcę podatkowego z wysokiej > półki.

Spółka prawa handlowego nie musi płacić CIT, żeby być w dobrej kondycji. Lub złej. To żaden wyznacznik. Zerowy dochód świadczy o dobrym zarządzaniu zazwyczaj.