Re: S5PNP

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@k39g2000hsf.googlegroups.com...

> [...]

uklad musialem zbudowac i przebadac na zajeciach w ramach jednego z przedmiotow, zalaczam schemat tego ukladu;) przepraszam za swoj laicyzm ale niestety po liceum nie zgarnalem odpowiedniego elektronicznego doswiadczenia wiec chetnie sie czegos o tym ukadzie dowiem;) o ile sie nie myle mozna tam nawet dopatrzec sie przerzutnika Shmitta ale moge sie mylic;) oto link do schematu:

bede wdzieczny za informacje nawet takie odsylajace mnie do zrodel;)

Reply to
robert.klein86

On Wed, 16 Jan 2008 09:52:40 -0800 (PST), snipped-for-privacy@gmail.com

Zrodel pewnie nie bedzie - to jest czyjs wymysl, tak to nazwal.

Uklad mowiac szczerze wyglada dosc idiotycznie.

Po lewej masz trzy zrodla pradowe. Na srodku wzmacniacz roznicowy. Ale tak polaczony ze razem nie wiadomo co to ma robic.

Jest kropka przy bazie T2 ?