Re: S5PNP

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@d21g2000prf.googlegroups.com...

> Coś ty tam badał ? > To ma jakieś wejścia i wyjścia ? > > Dwie diody LED sygnalizują obecność zasilania :-) > > Kręcisz potencjometrem i co się dzieje ? Oscyluje w pewnym położeniu ? > Zrobił sobie ktoś woltomierz oscylacyjny , tylko świecidełka, wskaźnika > brak?

uklad zbudowalem wedlug zalaczonego schematu, podlaczam go do zrodla pradu (raczej stałego o wartosciach +12 -12,5V, diody sygnalizuja podlaczenie. Mierzyłem charakterystyki na oscyloskopie, krecac potemcjometrem od oporu minimalnego do maksymalnego obserwuje ze wszystkie wykresy tak jakby sie symetryzuja. Przy minimalnym polozeniu potencjometru wszystkie wykresy sa niesymetryczne, np. czesc wznoszaca impulsu trojkatnego jest znacznie dluzsza niz opadajaca, albo czesc gorna impulsu prostokatnego jest dluzsza niz dolna. W miare krecenia potencjometrem impulsy sie wyrownuja i powstaja rowne impulsy trojkatne i prostokatne. to zaobserwowalem na oscylatorze.

Reply to
robert.klein86
Greg(G.Kasprowicz