Projektuje uklad i mam problem

A wiec tak wymyslilem sobie uklad do przelaczania monitora (1) do (2) komputerow ale na scalakach 4066, mam do niego PDF i tak sobie kombinuje ze aby podlaczyc 1 monitor do 2 komputerow to potrzebuje 6 takich kostek ? i pytanie czy wejscia sterujace moge zmostkowac ze soba i np dolaczac wszystkie razem do masy /+ czyli 3 na jeden komputer i 3 kostki na 2 komputer, czy mozna to jakos prosciej zrobic ? odrazu mowie ze interesuje mnie tylko przelaczenie monitora, a przelacznika mechanicznego nie moge takiego namierzyc

moze jakis inny pomysl praktyczny , dzialajacy ? Tylko nie karzcie mi kupowac gotowego , bo ja chce sobie zbudowac ;)

Reply to
CodeBoy
Andrzej Kamieniecki

Tue, 18 Nov 2003 01:33:17 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "JaroMi" snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Jest np.taka zabawka jak MAX333 tylko ze droga i nikt tym nie handluje :-( Kiedys byly w AVT po 50 zl. A czy 4066 naprawde nie poradza sobie z sygnalem video ? Moze by jednak wyprobowac ?

Reply to
BLE_Maciek

Osoba podająca się za: CodeBoy przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

03-11-18 15:06:

A taki najdłuższy isostat by się nie nadał? Ma przełączane 8 sekcji.

Reply to
badworm