Re: projektory

jestem tu pierwszy raz. Mam pytanie dot. projektorow multimedialnych do kina

>domowego. Chcialbym kupic jakis, w cenie do 8000 tys zl. Wiem ze za taka >kwote projektor nie bedzie najlepszej klasy, ale mysle ze nie bedzie znowu >az taki zly. Prosze wiec o jakiej propozycje.

Po ostatnich dyskusjach .. zadzwon do serwisu, spytaj sie ile kosztuje wymiana lampy :-)

Nie musze, bo wiem ;PP A Ty pojdz do kina, i zobacz jak sie oglada filmy na duzym ekranie oraz dowiedz sie ile kosztuje bilet , pomnoz go razy tyle, ile razy ogladasz filmy w TV (i przypomnij se o jakosci) :PPP :D

-- Pozdr. Shan

Reply to
Shan

Thursday, August 07, 2003, 10:13:33 PM,Shan nastuka³(³a):

--
Pozdrrawiam!
£ukasz Bolesta                            duh666@wp.pl

Ja mysle :D A tak na powaznie, to IMO trudno jest znalezc, dobrego (dobra jakosc obrazu, cichy, duzy obraz itd), taniego projektora, z tanimi czesciami

Heh.. pomyslowe :D

Reply to
Shan

za 8000 tys = 8 000 000 to moze fabryke projektorow bys kupil:) analogowych takich ...:)

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

Sunday, August 10, 2003, 2:30:52 AM,William Bonawentura nastukał(ła):

WB> Mógłbyś zrobić zdjęcie ? nie mam cyfrowki - natomiast wrzucilem na serwer opis wykonania na ktorym sie oparlem:

Plik 2.7MB (Zawiera program do odwracania obrazu ktory w sumie jest zbedny jesli sie daje lustro - u mnie on przycinal filmy wiec zrobilem lustro)

Ja zmodyfikowalem calosc o tyle ze obudowa to "dupa z monitora" z prostokatnym kominem ze sklejki, soczewka wielkosci kompaktu z epidiaskopu i lustro (ale u mnie inaczej bo lustro jest male i juz ZA soczewka - odbija odwrocony obraz) wszystko pomalowane z wierzchu na czarno - a wewnatrz wylozony czarnym kartonem (dla zasloniecia otworow wentylacyjnych obudowy) W pokoju musi panowac kompletna ciemnosc. Monitor stawiam "na plecach" na taborecie kontrast ostrosc na max,wysuwem kominka ustawiam ostrosc... tyle.. :) Pasuje tez do mojego 14" telewizorka - nawet obraz jasniejszy jest.

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=