Re: Procek i d?ugie przewody wprost do portów - do

Może Cię zainteresuje.

> Od 6 lat stosuję układy serii ADuM tam gdzie klasycznie wstawiało się > transoptory. > Zobacz:

Układzik fajny, ale cena 6euro za sztukę (czyli kilkakrotnie drożej od równoważnego transoptora) w połączeniu z bardzo kiepską dostępnością na naszym rynku chyba go dyskwalifikuje dla mnie.

Jarek P.

Skąd te 6euro ? W TME ADuM1400A 13.90PLN przy 3 szt:

P.G.

Reply to
Piotr Gałka