Re: Procek i d?ugie przewody wprost do portów - do

A nie możesz dać elementów SMD ? przecież taki rezystor w formacie 1206 to

> malutki jest. > Czy też cały ten dynks jest wielkości zegarka naręcznego ?

Mogę i może faktycznie przesadzam bojąc się tych transoptorów, ale w obudowę na czteromodułowy DIN35 muszę upchnąć zasilacz sieciowy, osiem przekaźników 230V, osiemnaście złącz Phoenix i całą elektronikę związaną ze sterowaniem tym, a jednocześnie usiłuję uniknąć za wszelką cenę robienia tam kanapki z dwóch płytek, usiłuję to upchnąć na jednej, jednowarstwowej

Jarek P.

No ja jak robiłem swój, to bardziej od wielkości zależało mi na pewności, że nic się nie stanie. Działa to chyba z rok niecały, zero problemów. A dom jest tak okablowany jak mały pentagon :) Dlatego też sugerowałem transoptory, bo jednak spokój nie ma ceny :)

Reply to
sundayman