Re: Procek i d?ugie przewody wprost do portów - do

No, je li dasz na przyk ad 2 * PC355NT (poczw rny transoptor w obudowie

> SO8), albo co podobnego, to nie wiem, czy to b dzie wi ksze ni te RC. Ale > nie namawiam oczywi cie :)

Myślę o tym, ale do tego idą tak czy tak oporniki po jednym na kanał, jakiś kondensator mimo wszystko chyba też warto dać...

BTW - czy są transoptory ośmiokrotne? NP z łączonymi razem anodami lub katodami ledów, albo umasionymi wszystkimi emiterami fototranzystorów?

Jarek P.

A nie możesz dać elementów SMD ? przecież taki rezystor w formacie 1206 to malutki jest. Czy też cały ten dynks jest wielkości zegarka naręcznego ?

Nie spotkałem, krótka próba szukania też bez efektu. Poczwórne chyba największe...

Reply to
Sundayman

Użytkownik "Jarek P." snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@e7g2000yqf.googlegroups.com...

są, ale zwykle są to po prostu transoptory pojedyncze zebrane we wspólną obudowę (nie ma wspólnych nóg). Są też tzw. stackable czyli takie, które można składać w dowolnie długie ciągi bez naruszenia rastru.

e.

Reply to
entroper