Re: Polska my?l techniczna

Nie wykazywalem takze, dlaczego nadajnik nie jest latajacym dywanem. Masz

> jakas smieszna koncepcje, ze to powinno dzialac jak tranfsormator i > oczekujesz argumentow przeciw - moze jednak poszukaj ich najpierw "za". > Wtedy mozna sie do nich o odniesc, oczywiscie wypadaloby by to byly rzetelne > argumenty.

Obawiam się, że w najbliższym czasie mogę mieć problem z usystematyzowaniem wiedzy z tego kawałka fizyki. Bo niestety nie jest mi potrzebna do niczego. Z resztą nauka wspomagana jest skuteczniejsza od biernego czytania książki.

OK, masz argument: Fale elektromagnetyczne są podstawą obu zjawisk, więc dlaczego miałyby podlegać różnym prawom ? ( co prawda w transformatorze działającym w zakresie f 50Hz do f set tysięcy Hz są tak sporo dłuższe i faktycznie mikrofale zachowują się trochę bardziej jak światło widzialne ).

Reply to
Jan Górski

Użytkownik "Jan Górski" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@12g2000yqi.googlegroups.com...

Blizej antenie do latarki, niz transformatora - czy wpadles na pomysl by czarne kwadraty pobieraly energie niczym transformator?

Reply to
Ghost