Re: piecyk gazowy

> Tylko przy instalacji ogniwa wyczerpanego równolegle z nowym. Ale

Ale onie nie muszą być ani tego samego producenta, ani tej samej serii, ani tej samej daty produkcji. Nie mam instrukcji do tego pieca, ale podejrzewam, że jest tam napisane, że jak baterie są słabe, to należy je wymienić na nowe. Jest to warunek wystarczający - że baterie są nowe. Nie okręcaj kota ogonem, napisałeś bzdurę, zamiast brnąć dalej przyznaj się.

Marek

Reply to
Marek Lewandowski