Re: Pianino elektryczne - zastapienie zasilacza bateria

Ale jesli dobrze dorobie koncowki to jakie moze istniec niebezpieczenstwo

> zepsucia czegos w pianinie?

Jak bedziesz kupowal koncowki, to kup sobie od razu zlacze do bezpiecznika na kabel - zamontuj w jednej zyle i wsadz bezpiecznik

1,5A. Wtedy szansa na upalenie czegokolwiek drastycznie spadnie. Takie zlacze dostaniesz w kazdym samochodowym i w wiekszosci elektronicznych, kosztuje niewiele. Uwazaj na podpiecie plus-minus, najlepiej oznacz sobie konektory do accu kolorami (powaga, raz sie rypniesz i pianino z dymem).
Reply to
Marek Lewandowski

Marek Lewandowski pisze:

No to szeregowo oprócz bezpiecznika warto też dać diodę prostowniczą 2A. Organom pewnie wszystko jedno, czy z zasilacza dostaną 12V, czy 11.

Reply to
Adam Dybkowski

Użytkownik "Adam Dybkowski" snipped-for-privacy@45wp.pl napisał w wiadomości news:g1bnfi$jpf$ snipped-for-privacy@news.wp.pl...

a co oznacza ten "myślnik dłuższy i trzy mniejsze pod nim" Miałem urządzenie zasilane zmiennym a mostek był już w urządzeniu. Wtedy diody (u mnie) nie były potrzebne:).

Artur(m)

Reply to
Artur(m