końcówki zasilacza ?

Witam

Zakupiłem zasilacz z różnymi końcówkami (7) ale żadna nie pasuje do odtwarzacza MD , są za duże. Wiem że oryginalny zasilacz sony to E15L czy to wielkość końcówki?

Czy mogę dokupić jakaś przejściówkę (w zwykłym sklepie), czy muszę szukać innego zasilacza? Ustawienie + na zasilaczu daje + w środku i - na zewnątrz?

Pozdrawiam Marek

Reply to
marek

W wiadomości (%I) marek napisał:

Sony ma specjalną kocowke do zasilania swoich przenosnych urzadzen, powinienes ja kupic wraz z kabelkiem w pierwszym lepszym sklepie z czesciami :)

Reply to
Maciek C