Re: Panele s?oneczne

... Zwykly laptop wymienic na jakiegos netbooka w stylu EEE PC

> (obnizysz pobor pradu do kilku W), dobrac dobre jakosciowo swietlowki...

To jest dobry trop, kupić urządzenia o możliwie małym poborze mocy. A co z ogniwami paliwowymi? są już do kupienia?

P.S. Co z tym google? postów mi nie publikuje.

Reply to
robmac

Witam

snipped-for-privacy@kn.pl napisał(a) :

Może będę się powtarzał, ale powiem: zapomnij :-)

No cóż, to tylko Google.

Reply to
Zbynek Ltd.

Do zabawek tak ;-) Niestety nic więcej nie widziałem w rozsądnej cenie. Zreszta tam wody nie ma za dużo.

Po za tym to juz kosmos. Sprzęt jest z darowizn, wiec nie licze na to, że ot tak sobie wymienię komputer ;-)