Re: [OT] Atmega FAT karta SD

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości

> news: snipped-for-privacy@pik-net.pl... >>> Inna sprawa, że w dzisiejszych czasach procesor amigi to już trochę >>> mało... >> Jak to? Taki wspaniały procesor? > To przesiądź się na i386 który tak chwalisz.

Ależ ja nie muszę stać w miejscu - PC stale się rozwija - w odróżnieniu od trupa Amigi. I to jest ta różnica właśnie.

I EOT

Jakie EOT? Jak ja prosiłem, żeby ten trollowaty wątek przenieść we właściwe miejsce, czyli na pl.comp.os.advocacy, to jakoś nie było chętnych.

bo nikt nie twierdzi, że Amiga to dzisiaj jest wspaniały > komputer, tylko że był takim (jak na ówczesne czasy) 25 lat temu.
25 lat temu nie było jeszcze Amigi.

Ekhm... co ty nie powiesz.

Reply to
JK

modelem Amigi, wprowadzonym do sprzedaży w lipcu 1985 była Amiga 1000 z procesorem MC68000 7,14 MHz firmy Motorola i chipsetem OCS.

Reply to
Mario

Dyskusja była o A500 - stąd zamieszanie.