Re: odbiornik radia internetowego bez pc

stwarzania, wiec sklece to na szczatkach laptopa + winda + winamp + jakis

> lcd do winampa + prosta klawiaturka do obslugi tegoz. > Prosto, skutecznie i z tego co pod reka.

Przemysl ponownie Linuksa - o ile masz jakieś doświadczenie z tym systemem. Wyjdzie Ci szybszy i mniej problematyczny sprzęt (GUI ci nie potrzebne, Linuksa możesz obkroić tak, żeby się szybciutko ładował, raz zainstalujesz i działa wiecznie, itede itepe...)

Reply to
scx

poszukaj gotowego distro i np to:

albo lepiej

PAndy

A to jest ciekawe :) Tak naprawde wszystko zaczelo sie od tego ze mam cos takiego

ze czeka aby to ruszyc i przekonac sie czy jest sprawne i czy daloby rade pociagnac wszystko.

Poniej byl pomysl ze szczatkami laptopa, jednak aby go ruszyc trzeba co nieco dokupic i w tym momencie jest to juz ekonomicznie nieoplacalne.

Natomiast komp z linka moze byc interesujacy bo sam w sobie jest juz kompletny :)

dzieki za linka pozdro Tmek

Reply to
Tmek

taki naprawde to ten ipaq jest ciekawy, za kilkaset zl mozna dolzoyc do tego maly dotykowy monitorek LCD i miec calkiem niezla stacje medialna, zwlaszcza ze zapewne mozna sie dobrac do plyty i wyciagnac S/PDIF

za 65 zl nie kupi sie dysku 10GB, pamieci 256MB, plyty na i810, procesora P3 733MHz, obudowy i zasilacza... - taniej nawet w ChRL tego nie zrobia.

Reply to
PAndy

PAndy wrote: .....

I robi sie kolejny pc, o nie!;) Dlatego szukam czegos w czym nic sie nie kreci, nie szumi i wystarczy jak bedzie dawal rade radiu internetowemu. Tutaj mam male wymagania :)

pozdro Tmek

Reply to
Tmek

pasywny zasilaczi pasywne chlodzenie + zarzadzanie poborem mocy + underclocking - zejdziesz do 25 - 30W - w zamain dostaniesz praktycznie gotowe oprogramowanie - ja sobie moge skonstruowac hiperhardware ale nie napisze do tego takiego systemu jak linux

Reply to
PAndy

To w linku wyglada jak praprzodek alixa :)

Reply to
Robek