Re: Fura na F i samootwieraj?cy si? centralny.

On Apr 8, 2:11 pm, hamberg snipped-for-privacy@gmail.com wrote: >

> [...]

A może masz rację? Autorowi wątku proponuję sprawdzić czy nie zacięło się automatyczne ryglowanie wlewu paliwa lub bagażnika. Co prawda nie wiem jak jest w Punto, ale w wielu samochodach centralny domyka nie tylko drzwi ;-)

Pozdrawiam Mariusz

Reply to
Mariusz Kulerski