Re: Obiecałem sobie...

Siri ?

Pomyliłes firmy. Całkiem co innego.

Pewnie by mi sie spodobalo ... ale co znaczy "ma juz" ? > Toz to program osobny powinien byc, dzialajacy na wszystkim.

Niestety - od wersji 4.1 dopiero.

A moze nawet strona www.

To bys dopiero narzekał na nadmiar przesyłanych danych do chmury...

Naciaganie na nowy, lepszy model ?

Android jest bardzo młodym systemem...

> Kazałem sobie wysyłać co miesiąc raporty o danych, jakie Google o >> mnie zgromadziło w ciągu miesiąca - nuuuuda! > A skad pewnosc ze wszystko podali ?

Na tyle im pozwoliłe a polityka prywatności była już u nich prześwietlania wielokrotnie...

>Lokalizacje >>Polska > Tylko "Polska" ? Zadnych dokladniejszych ?

Ale po co dokładniejsze? Lokalizacje dokładne osobno sa przechowywane tylko w odrębnej usłudze - Google Latittude.

>Odwiedzone miejsca >>(trzy miejsca) > A skad te trzy ?

Z POI

>Jak spędzasz czas w tygodniu >>W pracy: 0 godz. >>W domu: 0 godz. >>Poza domem i pracą: 164 godz. > A widzisz - nie chce ci sie adresow wpisac, wolisz oszukiwac :-)

Mam ten sam adres domu i pracy - a system próbuje sam ustalić i głupieje w takiej sytuacji :)

Ale po co mam uzywac różnych narzedzi, skoro mam jedno?

P.S. Wlasnie klne na te "chatowe" sms ..

Kwestia przyzwyczajenia.

"Po głębszej analizie problemu okazuje się, że dotyczy on jedynie amerykańskich sieci Verizon i Sprint. Oprogramowanie instalowane jest przez te sieci, Android sam w sobie nie zawiera takiego modułu."

I na dokładke na pewno nie zbierano danych dostepowych do banków.

> A banki juz dawno dane dostępowe powyłączały z autouzupełniania :( > On wysylal co tam na ekranie kliknales :-)

Nie wszystko.

A może csv - nie starałem się zapamietać.

A dwa pierwsze ... to nie takie latwe jak sie wydaje :-)

Jasne, że niełatwe - nazwy pól sa inne.

Pacz pan!

> Alez powiedzieli i to dawno temu: "skatalogowanie światowych >> zasobów informacji i uczynienie ich powszechnie dostępnymi i >> użytecznymi" >> Nie wierzę, że z tego nie korzystasz... > A dajzesz spokoj, korzystam ale coraz gorsze to katalogowanie. > Niemal nie mozna dotrzec do starszych informacji, gdzies gina w > natloku ..

Ale za to informacje uzyteczne sa na wierzchu... A jak jesteś stale zalogowany, to na podstawie historii wyszukiwania chmura pesonalizuje wyniki zgodnie z Twoimi poprzednimi wyborami. Bardzo przydatne. Na przykład jak szukam dziwnego ciągu liter i cyfr, to chmura juz sie nauczyłe, zeby PDFy podawać na tacy.

Po raz kolejny - prywatnie nie zajmuję się polityką od 23 lat. A wtedy jeszcze Google nie było. Google przejeło niekompletne archiwa DejaNews i - jak sam zauważyłeś - cznia na stare dane :(

A przeciez mozna jeszcze sprawdzic kogo odwiedzales, z kim sie > najczesciej kontaktowales, a nawet zalegle mandaty za przekroczenie > predkosci ci wystawic :-P

;)

Android nie jerst zadnym systemem android to nakladka na jadro LINUX'a>

Reply to
MT

Tak, wiemy. A Windows to nakładka na DOSa.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości news:5223649846$ snipped-for-privacy@squadack.com...

Tylko linia W9x i Me, oraz wcześniejsze nie-NT. NT nie mają DOSa w jądrze.

Reply to
Anerys

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał Hello J.F,

No, tak tam napisali. odpowiedz na Siri, o podobnej funkcjonalnosci.

Moze nie, skoro sam chcialem te informacje.

Jak widac ma juz 4 wersje, podwersji nie liczac :-)

Ja jestem bardzo ciekaw jakie amerykanskie sluzby za tym stoja. Przeciez te telefony i komputery to jest dla nich kopalnia wiadomosci i nieomal nieograniczone mozliwosci - niemozliwe aby z tego nie korzystali :-)

A polityka ... jakos nie wierze aby nie mieli logow z ktorych w razie potrzeby wyciagna wiecej. Byc moze tylko jest ich duzo i sa kasowane ... po paru miesiacach :-)

Aaa, to chyba tak jak moja nokia - dwa te same numery w roznych kontaktach i w efekcie nie pokazuje kto dzwoni :-)

Dla mnie naturalne ze historie korespondecji szukam w poczcie, a nie w googlu :-)

nie tylko, kasowanie starych jest upierdliwe. A wylaczyc sie nie da ...

Wszystko wysylaly. Jakie klawisze wciskales wpisujac haslo do banku tez.

Comma Separated Value ... tabelka excela tekstem.

To w drugim kroku, w pierwszym musze usunac nowe linie z tekstu, bo w kontakcie sa. W trzecim zalozyc konto google,

Tylko jesli nowosci szukasz. Uslyszales w radiu, wpisujesz "wypadek w opolu" i masz.

A przypomnij sobie taki wypadek we wroclawiu, na stablowicach, gdzie pozniej namawiano do komitetu zniczowego na pms. Cztery osoby poszkodowane, w tym dzieci, dwie zmarly. Ulica byla chyba Królewiecka, byc moze to sa Maślice a nie Stabłowice. Kierowca chyba mial na imie Maciej Z. ... czy mi sie pomylilo, jechal audi, dachowal, a po wypadku poszedl na pielgrzymke ... chyba wystarczajaco danych aby znalezc ?

Ja tam na wszelkie automaty patrze bardzo niechetnie. Doswiadczenie mi podpowiada, ze zapewne jak raz nie znajdzie, to potem sobie zapamieta ze juz raz nie znalazlo i klient byl zadowolony :-)

Hm, wpisalem 74192, i bez zadnego logowania wiedziala o co mi chodzi. Tylko kurde czemu jakies p* alldatasheet, datasheetarchive, a nie prosto u zrodla ..

Ale przeciez starsze dane odgrzebie. A potem sprawdzi wszystkich znajomych :-)

;)

Ty sie zajac smiej, ale przyjda kiedys noca, serwerowi w drzwi zalomoca, zabiora baze danych ... i co za problem sprawdzic kiedy byles na wezle Kostomloty a kiedy w Bolkowie ? :-)

J.F

Z Siri rozmawiasz językiem naturalnym...

[...]

FF - niedawno byla wersja 4 a już jest 18. Podwersji nie licząc...

Próbowali ale ich za ręke złapano. Android to otwarty system i nerdy znajdą ostrygi.

[...]

Ale ja niekoniecznie pamiętam, czy dany plik przyszedł do mnie jako załacznik, mam go na swoim dysku czy też nalazłem w sieci i nie ściagałem - Google Desktop załatwia mi to jednym zapytaniem, w jednym miejscu.

Zaznaczasz wszystko, odznaczasz to, co chcesz zostawić i kasujesz...

Jak chcesz wszystko wyłączać, to wyłącz telefon ;P

Ale nie było to działanie legalne i robione przez Google. Na dokładkę zasięg lokalny. Równie dobrze możesz na stacjonarnym PeCecie złapac trojana czy wirusa.

E, chyba niekoniecznie. Importować możesz bezposrednio w telefonie, z karty SD.

[...]

Sprzed 23 lat? Skąd? W archiwach soc.culture.polish został jeden mój post sprzed 22 lat.

Niech sprawdza - nie ma tam polityków.

To się już dawno przedawniło - ja już 7 rok jestem niedzielnym kierowcą :P Poza tym - ciekawszy zawsze był czas Bolków - Jelenia Góra ;) Kostomłoty - Bolków miał za duzy błąd pomiaru ;P

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w Hello J.F,

A zrodla do systemu na swoim telefonie masz ? Skompilowales i zainstalowales, ot tak dla pewnosci czy to aby na pewno te zrodla ?

A przeciez nie musi byc w systemie, moze byc po stronie serwerow, w programach dodatkowych, w grach, w wirusach, w upgradach, czy wreszcie w systemie tylko furtka, a instalowane z zewnatrz u wybranych. Albo w systemie log z aktywnosci, sciagany wedle zyczenia ..

Na razie chcialbym tylko wylaczyc "chat view".

Na pewno ci przyzwyczajenia zostaly i dociskasz, nawet nie zwracajac uwagi.

Ale na pierwszym jak wyjdzie srednia 88, to nie ma jak ukarac, a na drugim jak wyjdzie 107, to juz jest rzetelna podstawa :-)

J.F

Się nie da, wkurwia, ale tu przyznam rację Romanowi, przyzwyczaisz się. Przem

Reply to
Przemek