Re: Napi?cie sinusoidalne do 400V przy cz?stotliwo

Marek Lewandowski pisze:

> [...]

Dodaj jeszcze za dlawikiem kondensatory w gwiazde i bedzie sinusoidalne (w przyblizeniu, ale pisales, ze znieksztalcenia moga byc). Zalozylem, ze starczy Ci, ze prad bedzie ca. sinusoidalny.

Reply to
Marek Lewandowski

Marek Lewandowski pisze:

Mógłbyś narysować jak to ma być dokładnie bo nie widzę tego. Mostek na niezłych wysokonapięciowych mosfetach mam pod ręką więc bym przetestował :)

Reply to
Shooter