Re: Napi?cie sinusoidalne do 400V przy cz?stotliwo

Mógłbyś narysować jak to ma być dokładnie bo nie widzę tego.

> Mostek na niezłych wysokonapięciowych mosfetach mam pod ręką więc bym > przetestował :)

cos takiego:

z 230VAC masz 320 amplitudy, jak masz 400VA 3f pod reka, to masz 560 amplitudy. Jak masz obciazenie indukcyjne to mozliwe, ze z filtra LC mozesz zrezygnowac, wzglednie wpuscic calosc w rezonans.

Reply to
Marek Lewandowski

Marek Lewandowski pisze:

Ok, nie widzę tylko tych kondensatorów w gwiazdę na twoim schemacie. Obciążenie jest indukcyjne.

Reply to
Shooter