Re: nadajniczek na 2400MHz

Thu, 31 Jul 2003 21:41:45 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Dawid Talarczyk" wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Mi sie nei chce juz powtarza? a reszta i tak pewnie ci? >zleje...

Mi sie juz nie chce zlewac, po prostu pomijam takie posty.

Reply to
BLE_Maciek

Sunday, August 03, 2003, 10:59:09 PM, "Michał Sz." nastukał(ła):

MS> Myslicie ze nie szukalem rozwiazania ? MS> Szukałem ale nic prostego nie znalazłem aby mi to odpowiadało. MS> Jesli chodzi o moje zamiary to mysle ze kazdy by tak zrobił jesli ktos Ci MS> obircuje rozne cuda ze jesli zrosnie ilosc chetnych z 0 od kiedy zaczynalem MS> do 100 bede zarabial wiecej, jednak mam problemy i zarobiam na tym 800netto MS> zajmujac sie radyjkami serverem i awariami, i jak powiesz ze chcesz wiecej MS> to usłyszysz ze nie ma kasy aby mi narazie wiecej placic bo malo jest MS> urzytkownikow. MS> Nie robie na złosc nikomu, jak narazie zajmuje sie tym ja, ale jestem z MS> szefem poklucony i wiem jakby mial na moje mniejsce kogos to dawno by mnie MS> zwolnil ale tego nie robi i takze nie zaplaci wiecej bo poco. MS> A ja chce tylko sie zabezpieczyc przed utrata pracy. Bo jesli przyjmnie MS> jakiegos palanta za mnie to majac taka pluskwe bedzie za cieki ludek aby MS> znalesc przyczyne, niechce sie chwalic ale w okolicy nie ma nikogo takiego. MS> A przet do diagnostyki tej sieci mam swój "laptop z linem itp." i potrafie MS> znalesc miejszce np. " Lowy na LISA" .

> [...]

Niniejszym PLONK I zapanowala bloga cisza

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=