cd-rom jako discman

witam

mam bezuzytecznego cd-roma i powiedzmy chialbym z niego zrobic pseudo discmana. moje pytanie dotyczy zasilania. czy konieczne jest tostarczenie obydwu napiec 5 i 12 V, zeby sluchac muzyki, czy tez wystarczy jedno z nich?

z gory dziekuje slavik

Reply to
slavik

| mam bezuzytecznego cd-roma i powiedzmy chialbym z niego zrobic pseudo | discmana. | moje pytanie dotyczy zasilania. czy konieczne jest tostarczenie obydwu | napiec 5 i 12 V, zeby sluchac muzyki, czy tez wystarczy jedno z nich? | W której¶ EdW by³o do¶æ szczegó³owe omówienie tego tematu (w³±cznie z dostosowaniem klawiatury zapo¿ycznej z aparatu telef. jak siê nie mylê). Poszukaj w archiwum EdW. Mo¿e jak przy okazji trafiê, to Ci podrzucê. Powodzenia.

Reply to
tobot

Thu, 31 Jul 2003 16:01:13 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "slavik" wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Potrzeba obydwu, 5V sluzy do zasilania logiki CD-ROMu, a 12V do zasilania silnikow. Poszukaj w archiwum grupy, temat przerobienia CD-ROMu na samodzielny odtwarzacz byl juz dyskutowany wiele razy.

Reply to
BLE_Maciek

Thu, 31 Jul 2003 19:33:52 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "tobot" wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

To nie taka prosta sprawa z klawiatura, bez procka sie tu nie obejdzie.

Reply to
BLE_Maciek

Osoba podaj±ca siê za: BLE_Maciek przyczyni³a siê do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejn± wiadomo¶ci± wys³an±

03-07-31 19:52:

W wersji z EdW siê obejdzie ;-) Ale by³o to strasznie prymitywne rozwi±zanie, na zasadzie: chcemy odtwarzaæ utwór 1 - naciskamy klawisz z

1, utwór pi±ty - klawiszz 5, itd. A ca³y uk³ad by³ podpiêty pod klawisze Play/next i stop w napêdzie.
--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{m-a-³-p-a}post[K_R_O_P_K_A]pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455

Przy czym 5 mozna bez problemu uzyskac z 12 za pomoca 7805 - sprawdzone, dziala w samochodzie pozdr Darek_J

Reply to
Darek_J