Re: Modulacja FM

[...]

ale zanim ja zrobiono, i w biedniejszych krajach, to trzeba bylo robic > inaczej :-)

Demodulację na zboczu ostatnio widziałem w amatorskim telewizorze z książki „Z radiem i telewizją za pan brat”. Na żywo - nie przypominam sobie. Nawet w starym Szafirze masz już diody półprzewodnikowe...

Ja tez tylko w ksiazkach

A kiedy byly diody polprzewodnikowe, a kiedy transmisja UKF FM u nas?

FM u nas 1954, 97.6MHz.

A jaki odbiornik do tego?

Za oldradio.pl ... diora i ZRK z 1960 juz na DOG58, ba Bolero z 1958 juz tez

ale np Podhale, Slask,
?numer=10 mowa o jakiejs przystawce.

albo szkopski Juwel

J.F