Re: 4000K

W sklepach zazwyczaj 4000K. 6500K jest za zimne.

Ale ja o 4000K mysle ... > A genetycznie to nie jestesmy dostosowani do 6500 wlasnie ?

Nie. Przed snem patrzyliśmy w ognisko a nie w Słońce. Poza tym - w słoneczny dzień, to te 6500K masz w południe i bliskich okolicach.

[...]

Do wieczornego odpoczynku tylko 2700K

> A ja trzech. 2700K. >>> A propos - kolejna ciekawostka - w marketach sporo takich zyrandoli, >>> gdzie wszyskie zarowki na jednym obwodzie. >>> Przyzwyczaili sie, ze klient sobie sciemniacz zainstaluje, czy >>> brytyjki design? >> Nie wiem, o co chodzi z brytyjskim designem. > British pendant. >

Ale co to ma wspólnego z tematem?

glupio miec dwa sznurki do zyrandola :-) > Chyba troche myle - sznurek jest w lazience, w pokojach wylaczniki na > scianach ... ale przy takiej rozetce mozna miec dwa obwody?

Dlaczego nie?

No to im podzial tylko utrudnia. >>Dobierz sobie moc żarówek do potrzeb, > No wlasnie czasem potrzebuje jednej, a czasem trzech ...

Jak masz dwuobwodowy, to jedną 2700K a pozostałe daj sobie trupie i będzie pan zadowolony.

Nie - 2700K mają ten dołek płytszy niż 3000K