Re: Mikrokrokowanie - problem

najpierw spróbowałbym zmienić przesunięcie fazowe, znaczy nie sin/cos, tylko

> sin(t) i sin(t+88), na przykład. No i zmienić przy zmianie kierunku. Czasem > bydlęta są trochę niesymetrycznie zbudowane.

Wszystkie takie rzeczy sprawdzałem. Sprawa jest nietypowa. Wydaje mi się, że przyczyną jest konstrukcja silnika, bo akurat mam hybrydowy silnik krokowy, czyli z magnesem trwałym.

Masz stałe obroty, czy chcesz jeszcze je zmieniać?

Przydałoby się zmieniać.

W tej chwili obroty silnika, oczywiście w przypadku tych najniższych prędkości wyglądają tak jak na tym linku:

Krzysiek

Reply to
Krzysiek Gedroyć SQ4IXA