Re: Mała garażowa firma z produkcją urządzeń.

> Chciałbym nieprzycwaniakować ponieważ w w/w wspomianym przypadki "kilka w

Ale gdzie jest granica? Polskie prawo nie określa jej w żaden sposób.

Prowadzenie działalności w Polsce jest trudne ale nie popadajmy w paranoję.

Dla mnie paranoją jest karanie za 10 krzeseł rocznie.

RoMan Mandziejewicz snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid> napisał(a):

Trzeba rejestrować gdy dochód przekracza 50% minimalnego wynagrodzenia.

Musiało być więcej skoro zaległych podatków było tyle, że aż komornik musiał je ściągać.

Reply to
Grzegorz Niemirowski