firma Impel z Legionowa

czy ktoś z Was kupował cokolwiek w tej firmie?

Potrzebowałem na już dwóch sztuk TDA4605-15, a ponieważ nie mieli w "sklepie za rogiem" poszukałem w sklepach znalezionych przez google. Akurat od ręki to mieli w

Przysłali dwie sztuki używane, wyjmowane z podstawki, jeden nawet lutowany, oba niesprawne ze śladami mocnego przegrzania. Kosztowało to co prawda grosze ale radzę omijac tę firmę szerokim łukiem.

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki