Re: kicad - biblioteki

W dniu 2010-04-14 23:38, PH pisze:

> Dalej było wyjaśnienie o co chodzi: > "Jestem w trakcie dostawania pozwolenia na postowanie na forum eagla > wiec moze jest szansa na wersje eagla dla linuxa na ARM..." > > Czyli mowa jest pewnie o jakimś biednym netbooku, który nawet Atoma nie > ma - tylko jakiegoś ARMa. Ale po co na takie coś Eagle? :-o >

Zeby moc popracowac w czasie kiedy mam chwile wolnego czasu? Chcialem sie rozpisac o istocie mojej maszyny ale w sumie nie wiem czy to dobre miejsce. Mam na maszynie wielkosci 16x11x2 cm, 409g qcad-a, kicad-a, oodraw, oocalc, dobry kawal standardowego ubuntu i chcialbym tez miec eagle. Ale uczciwie przyznaje ze na to nie licze, dlatego chcialbym szybko i bezbolesnie opanowac kicad-a do poziomu wyrysowania schematu, zaprojektowania plytki i jej wydrukowania.

Jesli interesuje cie rynek urzadzen z ARM-ami to daj znac zajawie ci pokrotce.

Reply to
ptoki

W dniu 2010-04-15 00:43, ptoki pisze:

to może na grupę?