Re: Kanibalizacja a kwestie prawne... ;-)

nie: czyli sam musisz gwarantowac ich poprawne dzialanie, bo producent daje gwarancje tylko dla pracy w ich oryginalnym przeznaczeniu.

Reply to
Marek Lewandowski

Dok?adnie tak, producent nie odpowiada za uz.ycie do naprawy nieoryginalnych cze;s'ci. K.

Reply to
John Smith

ale nie chce uzywac do napraw:) Lecz uzyc czesc iserwisowych do budowy wlasnych urzadzen, o calkowicie innym przeznaczneiu:)

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Jedyny problem to kupienie takich podzespołów. Jeżeli są w ofercie, to nie widzę jakichkolwiek przeciwskazań prawnych.

Aczkolwiek, naturalną tendencją rozwoju firmy jest dążenie do monopolu na rynku. Na przykład Intel ma swoje fabryki. Nie udostępnia ich jednak, nawet gdy mają wolne moce przerobowe. K.

Reply to
John Smith

A jestes pewien ze nie ? Na rynku dzieja sie rozne rzeczy - np IBM swoje udostepnial [np Cyrix'owi].

W którymś z ostatnich Elektroników była ta informacja. Gdyby Cyrix/Via miał dostęp do najnowszych technologii, to pewnie byłby trzecim poważnym graczem na rynku procesorów klasy PC. Nie dziwię się Intelowi, lepiej niech maszyny mają przerwę niż dodatkowo walczyć na rynku. K.

Reply to
John Smith

John Smith pisze:

Via/Cyrix i tak jest 3 liczacym sie graczem:D moim zadaniem problem nie polega na dostepie do najnowszych technologi produkcji (bo to mozna przeskoczyc a w wersji ostatecznej samemu opracowac czyt. kupic technologa od konkurencji) tylko raczej przeskoczenie pospolitego "pedu lemingow"... znajomy ma intela to i ja musze miec bo jest "lepszy" od AMD czy VIA marketing czyni cuda i nie latwo go przeskoczyc a VIA sie calkiem dobrze chyba ma w swoim ogrodku z procesorami C3 i na razie nie podejmuje sie wojny marketingowej z intelem czy amd ile czasu amd walczylo o swoj kawalek tortu z intelem

Reply to
Raven

Ale po co maja miec przerwe ? Beda robily procesory dla tych ktorzy wybraliby cyrixy, ale nie moga :-)

Zreszta chyba niektorym maszynom przestoje szkodza ?

No wlasnie przyklad pokazuje ze nie mozna. Cyrix nie mial obrotow wystarczajacych na zrobienie wlasnej fabryki .. a moze i mial, ale wolal przepic i to go zgubilo :-)

To nie zawsze tak dziala. Ale trzeba miec produkt lepszy, tanszy ..