Re: kamerka CCD vs CMOS

Jasne - jednak musi nastąpić przemieszczenie, żeby wystąpił sygnał

> błędu. To, że jest ono o kilka rzędów wielkości mniejsze niż byłoby > bez sprzężenia faktu nie zmieni.

nie zmieni tez poprawnosci stwierdzenia, ze przemieszczenie jest stanem zaburzenia i ze nie jest to przemieszczenie wzglednie zwiazana z nim zmiana pojemnosci mierzona, a sprowadzana do zera...

Ja naprawde wiem, jak dziala petla sprzezenia... przy idelanej nie bedzie przemieszczenia w ogole, a pomiar bedzie.

Reply to
Marek Lewandowski