Re: jednostronny druk - EAGLE - pomocy :(

jak w EAGLE ustawic zeby nie robil mi symulacji obwodu drukowanego dwustronnego .... a tylko jednostronny. Czy jest moze jakies spolszczenie do tego programu ? mam wersje :

EAGLE Easily Applicable Graphical Layout Editor

Version 4.15 for Windows

Light Edition

jesli ktos by chcial to chetnie sie podziele pelna wersja

z gory dziekuje za info

Reply to
MAREK TABAK

Nie rozumiem co ma do tego symulacja, chyba chodzi ci o projektowanie. Wyłacz po prostu warstwę top i zmów pare zdrowasiek, żeby układ dał się w ogóle połączyć w 100%.

Tools/Auto/Top przełacz na "N/A".

Yyyy nie wiem co masz na myśli, ale za bardzo się tym nie chwal ;)

Reply to
Sebastian Bialy

Jesli chodzi Ci o projektowanie druku, wgraj wzorzec "singleside". W praktyce nalezy uzyc wlasnej glowy zamiast autoroutera, ktory nie jest projektowany dla tworzenia druku jednowarstwowego.

Pozdrawiam, Pawel

wielkie dzieki .. udalo mi sie to ustawic ale za nic mojego schematu nie chce przeliczyc i zrobic mozaiki

pozdrawiam ..marek t

Uzytkownik "Pawe3 Paw3owicz" snipped-for-privacy@ozi.ar.wroc[kropka]pl> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to
MAREK TABAK

Odpusc sobie autorouter i zaprojektuj uzywajac "brainroutera". Plytki jednostronne projektowane automatycznie maja mnostwo idiotycznych polaczen.

Pozdrawiam, Pawel

Ja bym uzupełnił tą informację - płytki z jakiegokolwiek autoroutera (z tej półki, o której mówimy) na jakiejkolwiek ilości warstw są DRAMATYCZNE i nie nadają się do niczego oprócz WYRZUCENIA!!! ;P

pozdrawiam brainrouterów :) sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

Adam Jurkiewicz napisał(a):

tak tragicznie nie jest. Musiałem poprawić aby jedna ściecha nie szła wokół miejsca na transformatorek ale generalnie mocno upakowaną płytkę zrobiłem i tylko 5 zworek po drugiej stronie wyszło. (Teraz kwestia zakłócania się bo jest wzmacniacz mikrofonowy ma dwóch OP-AMPach , ale trudno powiedzieć do póki się nie złoży ,akurat w moim Zastosowaniu).

W sumie to autoplacer którego nie ma chyba w Eaglu, robi badziew. Układa sobie części zupełnie bez logiki tylko według wyglądu płytki chyba (w protelu np.)

Więc te kilka procent ścieżek, jeśli części były rozłożone w miarę dobrze można zawsze poprawić

Reply to
szlovak