Re: Jaki scalak do szybkiej ładowarki NiMH?

Z tego co wiem to juz nie. Chyba ze mieszkasz gdzies w UE albo US. W kazdym razie do Polski "chwilowo ze wzgledu na cla" nie przysylaja:(

Reply to
Ahmed

Oczywiście wiem, że u Mxima można było zamawiać próbki i ze już ich nie wysyłają do Polski... Szukam jakiejś alternatywy. MAX712/3 to nie najnowsza konstrukcja i nie specjalnie przystosowana do pracy impulsowej (strasznie duża cewka 220u). Pozdrawiam EM

Reply to
EM

Tylko chciałem zrobić coś minaturowego dla 4 ogniw AA. Ważne by było w miarę małe i miało możliwość szybkiego ładowania. Pozdr EM

Reply to
EM

A zerknij na to:

B.P.

Reply to
BP

Uspokój się człowieku!! Nikt do ciebie nie pije. Po prostu odpisuję pod ostatnim postem. Nawiązuję do odpowiedzi autora wątku:

B.P.

Reply to
BP

Poproszę o ten skan - poczytam trochę... Pozdrawiam EM

Reply to
EM

Przygl±da³em siê aplikacji i jest ciekawa, g³ownie ze wzglêdu na zastosoanie tyrystorów do sterowania pr±du ³adowania. Dziêki za skan dla Badworma Pozdrawiam EM

Reply to
EM