Re: jaki lcd?

> że przepraszam co za androny?

GSM: sygnał cyfrowy z podziałem czasu i częstotliwości. I ma tyle samo do wejścia VGA, co i DTV.

TV podłączony do PC przez złącze DSUB15 dostaje sygnał VGA. Linia po > linii synchronicznie R+G+B. Nie wiem, gdzie ty przewidujesz detekcję > Gwoli scislosci to zazwyczja sygnal jest YCbCr

ręce opadają.

> ruchu, z punktu widzenia wyświetlania VGA obraz jest siatką punktów i >> jedyne co trzeba zrobić, to złapać sygnały synchronizacji. > nie, VGA z natury jest progresywne a TV interlace

no i co? Panel LCD jest z natury progresywny, interlace trzeba dopiero dookoła objechać.

no to czas na nowy monitor. Ale założę się, że karta, do której jest > podłączony, jest zdolna do pracy w okolicy 640x480 - 800x600 bez > przeplotu. A to, że standard przewiduje możliwość wyplucia sygnały z > przeplotem nie nakłada na monitor wymogu obsługiwania tegoż - jakbym > tak moją kartę przestawił na przeplot, to mój monitor powiedziałby > mi ,,signal frequency out of range. Set to 1280x1024@60Hz'' > ten monitor pracuje w trybie 1920x1440i120 (celowo wlasnie w interlace)

no to fajnie, ale karta MOŻE pracować z albo bez przeplotu, a nie MUSI, prawda?

Reply to
Marek Lewandowski